ALGEMENE VOORWAARDEN
Artikel 1: Algemeen
De algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle producten van Sharon’s Cakery. Door het plaatsen van een bestelling, gaat u akkoord met de voorwaarden. Alle foto’s op de website, mogen niet zonder toestemming van Sharon’s Cakery worden gebruikt.
Artikel 2: Bestellen
- Bestellingen kunnen geplaatst worden door het contactformulier op de website, een mail te sturen naar info@sharonscakery.nl, een bestelling te plaatsen via de webshop of via sociale media.
- Bestellingen dienen 2 weken van te voren worden doorgegeven, i.v.m. inkoop en planning. Mocht je eerder een taart of sweets nodig hebben, kan dit in overleg, mocht de agenda dit toelaten.
- Een bestelling is pas definitief als er een aanbetaling is gedaan van 50%. Twee weken voor het ophalen, moet de rest van de betaling voltooid zijn. Mocht de betaling niet tijdig voltooid worden, kunnen wij de bestelling annuleren. Bij een bestelling die binnen 2 weken wordt opgehaald, dient volledige betaling direct plaats te vinden. Ook bij verzending of gepersonaliseerde koekjes, dient volledige betaling direct plaats te vinden.
- Mocht er een foto gestuurd worden ter inspiratie, zal deze nooit hetzelfde worden, maar alleen ter inspiratie gebruikt worden.
- De bestellingen worden op afspraak opgehaald in Leiderdorp. Zodra de bestelling Sharon’s Cakery heeft verlaten, is het vervoer geheel op eigen risico.
- Bestellingen kunnen schriftelijk kosteloos geannuleerd worden tot 7 dagen voor de afgesproken datum. Na dit termijn, zullen er kosten gedekt moeten worden en is het niet mogelijk om de aanbetaling te retourneren.
- Wijzigingen van de bestelling kunnen tot 7 dagen voor de afgesproken datum worden doorgegeven. Mocht er later nog iets moeten worden aangepast, kunnen we kijken wat de mogelijkheden zijn.
- Sharon’s Cakery behoudt zich het recht voor om bestellingen te annuleren als zij hiertoe door overmacht wordt gedwongen, denk aan ziekte, familie, o.i.d.. Mocht dit onverhoopt gebeuren, kijken we samen naar een passende oplossing.
Artikel 3: Betalen
- De aanbetaling van 50% dient direct te gebeuren, alleen dan staat de bestelling in de agenda. Dit kan d.m.v. een betaalverzoek of het geld overmaken naar het rekeningnummer in de bevestiging. De resterende 50% wordt uiterlijk 2 weken van te voren betaald.
- Wij maken gebruik van de KOR regeling en rekenen dus geen BTW.
- Zoals op de website is aangegeven, staan er veel vanaf prijzen. Iedere taart en iedere sweets zijn anders, dus de prijs kan per ontwerp verschillen.
- Mocht er geen betaling worden gedaan, behoudt Sharon’s Cakery zich op het recht de bestelling te annuleren.
Artikel 4: Bestelling afhalen
De bestellingen worden op afspraak afgehaald. Dit kan 15 minuten voor of 15 minuten na de afgesproken tijd. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dient er tijdig contact opgenomen te worden. Mocht Sharon’s Cakery niets vernemen of geen tijd hebben om te blijven i.v.m. andere afspraken, behoudt zij het recht om het adres te verlaten en de bestelling te vernietigen zonder recht op restitutie.
Artikel 5: Bestelling verzenden
Alleen fondantkoekjes, geo hearts en oreo's kunnen worden verstuurd per post, hier komen bezorgkosten bij. Cupcakes, taarten en andere lekkernijen kunnen niet per post worden verstuurd, vanwege de houdbaarheid en de crème op de producten. De bestelling wordt met zorg ingepakt, Sharon's Cakery is niet aansprakelijk voor het breken van sweets tijdens het vervoer.
Artikel 6: Aansprakelijkheid
- Sharon’s Cakery bereid de producten met de grootst mogelijke zorg, met veilige producten. De klant is zelf aansprakelijk voor het doorgeven van allergieën e.d. Sharon’s Cakery is niet verantwoordelijk voor het gevolg van allergische reacties.
- Sharon’s Cakery is niet aansprakelijk voor schade tijdens vervoer of schade tijdens het bewaren van de producten.
- Sharon's Cakery is niet aansprakelijk voor pakketjes die kwijt raken door de bezorgdienst.
Artikel 7: Klachtenregeling
Mocht het voorkomen dat u niet tevreden bent over het product, kunt u dit binnen 12 uur na ophalen, schriftelijk doorgeven. Om de klacht te kunnen opnemen, dient er een stukje van het product bewaard te blijven. Samen kunnen we kijken naar een passende oplossing. Volledige restitutie van het bedrag kan nooit worden geboden, i.v.m. de gemaakte kosten van het product.